۱۰۴ هزار گردشگر از اماکن گردشگری و تفریحی طبس بازدید کردند

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ۹۹ تا ۷ فروردین امسال، ۱۰۴ هزار و ۱۳۸ گردشگر از اماکن گردشگری طبس بازدید کردند، گفت: مراکز اقامتی و گردشگری موظف هستند تا از پذیرش افراد بیمار خودداری کنند.

«کاظم نجاتیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی سال گذشته جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی طبس به دستور ستاد مبارزه با کرونا بسته شد و هیچ آمار وردوی گردشگران به این شهرستان ثبت نشده است.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس با اشاره به میزان ورودی گردشگران در نوروز 1400 به طبس گفت: از 27 اسفند 99 تا 7 فروردین 1400 حدود 104هزار و 138 گردشگر از اماکن تفریحی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در ایام نوروز امسال سه هتل و 20 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان طبس فعال هستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق دستورالعمل های ستاد خدمات سفر اقدام به میزبانی از گردشگران می کنند.

 

نجاتیان با بیان اینکه تیم نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری طبس در نوروز 1400 تشکیل شده است، افزود: این تیم نظارتی با هماهنگی مرکز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبس اقدام به کنترل اجرای دقیق پروتکل ها توسط اماکن می کند.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس ادامه داد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش و اطلاع رسانی های لازم به کارکنان شاغل در مراکز اقامتی و گردشگری طبس ارائه شده است و بر موضوع ضدعفونی کردن اماکن خدمات دهنده تاکیدات بسیاری شده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: مراکز اقامتی و گردشگری طبس طبق دستورالعمل های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موظف هستند تا از پذیرش افراد بیمار خودداری کنند.

کد خبر 1040877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha