لزوم سرمایه گذاری برای جوانان برای پیشرفت در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:باید واقعاً جوانان برای ما یک هدف و آرمان باشند نه یک ابزار و وسیله برای آمار و گزارشات و سرگرمی! جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم همانگونه که امام و رهبر عزیز انقلاب اسلامی جوانان را باور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۸فروردین) در اولین پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب که به مناسبت هفته جوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در آستانه سالروز تشکیل جمهوری اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: امیدواریم در طول سال جاری شاهد موفقیت نسل جوان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: خوب است که در برپایی این نمایشگاه جوانان استان نقش فعالی دارند و نشانه کارآمدی جوانان است. انقلاب ما انقلابی جوان بنیان است، بیانیه گام دوم انقلاب نیز مصداق جوان‌گرایی است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: جوانان ما در دفاع مقدس، دفاع حرم حرف اول را زدند و امروز نیز در حوزه ورزش در استان ۱۹ قهرمان داریم که موفق به صعود شدند.جوان ورزشکاری که حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شود، از نام خود می گذرد و این مصداق از خود گذشتگی است مانند شهدای ما که از مال و جان خود گذشتند.

وی اذعان کرد: از مسئولان می‌خواهم جوانان را به‌عنوان یک هدف و آرمان بینند و به جامعه ورزشی دلگرم باشند واز این نسل پر انگیزه فرهیخته پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: اگر نسل جوان را وارد کار و تولید کنید هم در تبیین مفهومی در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و هم نظریه پردازی برای چگونگی پشتیبانی ها و چگونگی مانع زدایی ها، جوانان می‌توانند به ما راهکار نشان دهند و چرخ تولید به‌خوبی می‌چرخد.

 

وی ادامه داد: ما در استان جوان تحصیل‌کرده فراوان داریم اگر به جوانان بها دهیم، مشکلات و آسیب‌ها کم می‌شوند کنار زدن اینها ناجوانمردی است، نباید با جوانان بازی کنیم، جوانان هدف باشند نه ابزار و وسیله و  بعد سرگرمی نداشته باشد بلکه باید برایشان پروژه و هدفی تعیین کنیم و جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه امام و رهبر انقلاب جوانان را باور کردند، گفت: جبهه دفاع مقدس جوانان را باور کرده و بها داده، فرماندهی یک کشور به یک جوان داده می شد اگر این کار را انجام دهیم نتیجه زیبایی می‌گیریم.

کد خبر 1041085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha