رویکرد سازمان صمت جنوب کرمان افزایش پویایی در صنعت معدن و تجارت است

مسلم مروجی فرد گفت: رویکرد سازمان صمت جنوب کرمان در سال جدید افزایش پویایی در بخش های صنعت، معدن و تجارت است و می بایست در سال جدید با حمایت از سرمایه گذاران، رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید، در رشد و پویایی اقتصادی منطقه گام های موثر تری برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۸ فروردین اولین جلسه شورای معاونین سازمان در سال جدید با محوریت برنامه ریزی امور کاری در حوزه های مربوطه تشکیل شد.


«مسلم مروجی فرد» در این جلسه، گفت: با توجه به نامگذاری سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، سازمان صمت جنوب کرمان وظایف مهمی در اجرایی کردن شعار سال و عمل به دستورات ایشان دارد.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: تدوین برنامه اجرایی و کارشناسانه در راستای اجرایی کردن شعار سال و کمک به اجرای بهتر و بیشتر تولید جزء وظایف معاونین در هر بخش است که باید با دقت کامل و لازم به عنوان نقشه راه انجام شود.


وی بیان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام و کمک به واحدهای راکد و غیرفعال و استفاده از ظرفیت کمیته رفع موانع تولید در این راستا، جزء برنامه های اصلی این سازمان است که در طول سال با جدیت پیگیری می شود.


مروجی فرد خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان صمت جنوب کرمان در سال جدید افزایش پویایی در بخش های صنعت، معدن و تجارت است بنابراین می بایست در سال جدید با حمایت از سرمایه گذاران، رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید، در رشد و پویایی اقتصادی منطقه گام های موثر تری برداشت.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان ادامه داد: این سازمان با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در سال های گذشته توانسته است با وجود مشکلات عدیده به موفقیت های بزرگی در کلیه حوزه ها دست یابد.


وی در خاتمه ضمن تشکر از تلاش های پرسنل سازمان صمت جنوب کرمان در سال گذشته، از آنها خواست تا با روحیه جهادی در سال جدید نسبت به اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین ماموریت های سازمانی تلاش کنند.

کد خبر 1041095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha