خبر واژگونی اتوبوس قلعه گنج - کرمان صحت ندارد

مجتبی محمودی گفت: خبر واژگونی اتوبوس قلعه گنج - کرمان صحت ندارد و این گونه خبرهای بدون منبع شایعه سازی در فضای مجازی است که سبب نگرانی مردم را فراهم می سازد که اقدامی کاملا غیر اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی محمودی» با اشاره به انتشار خبر واژگونی اتوبوس وابسته به یک شرکت مسافربری شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان در شبکه های اجتماعی، گفت: این گونه خبرهای بدون منبع شایعه سازی در فضای مجازی است که سبب نگرانی مردم را فراهم می سازد که اقدامی کاملا غیر اخلاقی است.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با نصب سامانه سپهتن بر روی کلیه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی کلیه اعمال و رفتار راننده و خط سیر ناوگان بصورت آنلاین رصد می شود که در هر لحظه برای کارشناسان حمل و نقل این اداره کل قابل دسترسی است.


وی با گلایه از برخی شایعه سازان و افراد نا آگاه که دنبال ایجاد ناراحتی بین مردم هستند، افزود: مردم و مخاطبان بایستی خبرهای موثق را از منابع موثق دریافت و از توجه و دنبال کردن این گونه خبرهای بدون منبع و شایعه جدا خودداری کنند.


محمودی ضمن رد شایعه تصادف اتوبوس قلعه گنج به کرمان گفت: ایجاد هرگونه شایعه سازی با این روش بازی با روان مردم و سبب ایجاد نگرانی در مردم و خانواده های مسافران و رانندگان است.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در خاتمه شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل را برای اطلاع از آمار و اخبار موثق در حوزه راهداری و حمل و نقل اعلام کرد.

کد خبر 1041110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha