برنامه های کم‌مخاطب شبکه سهند از کنداکتور حذف می‌شوند

صفری گفت: امسال تعدادی از برنامه هایی که از مخاطب کمتری برخوردار هستند از کنداکتور تولید و پخش حذف و برنامه های باکیفیت، پرمحتوا بر اساس ذائقه مخاطبان به تولید و پخش رادیو اضافه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری»‌ به همراه معاونان خود در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه های برنامه سازی، زیرساخت های فنی و توفیقات این مرکز در بخش های گوناگون در یکسال گذشته؛ راهبردها و سیاست های رسانه ملی را در سال جدید در حوزه های برنامه سازی و پشتیبانی تشریح کرد. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفتمان سازی و جریان سازی شعار سال، بهره گیری از اساتید علمی دانشگاهی و حوزوی در بحث های راهبردی، جهاد رسانه‌ای در ادامه راه مبارزه با کرونا، توجه ویژه به گفتمان مقام معظم رهبری در مطالبه گری از مسئولان، نگاه بلند مدت به مسائل استان، جذب مخاطب و جریان سازی آن، سياست هاي حوزه سلامت، اثربخشی محتوایی، راهبردهای انتخابات و هم افزایی با دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی را از جمله اولویت های این مرکز برشمرد.

وی اضافه کرد: بر اساس بازنگری صورت گرفته در معاونت برنامه ریزی و نظارت، امسال تعدادی از برنامه هایی که از مخاطب کمتری برخوردار هستند از کنداکتور تولید و پخش حذف و برنامه های باکیفیت، پرمحتوا بر اساس ذائقه مخاطبان به تولید و پخش رادیو اضافه می شوند. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود توجه به چهار مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی را در حوزه های برنامه سازی مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با ارتقای شاخص‌های جامعه اسلامی و ارائه صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش قابل توجهی در بحث تحکیم و تقویت بنیان خانواده ها، امید آفرینی، اخلاق‌محوری و زدودن احساس یاس و ناامیدی داشته باشیم. 

صفری اظهار داشت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد برنامه‌هایی فاخر در موضوعات مختلف با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان بومی حوزه های گوناگون تولید و از شبکه های ملی پخش کنیم. پرداخت تخصصی به بیانیه گام دوم انقلاب در همه حوزه های پیام این مرکز در دستور کار و اولویت برنامه سازی است.
 

کد خبر 1041166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha