لزوم اصلاح ساختار بانک ها در حمایت از تولیدکنندگان

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه بانک ها در زمینه تولید کمک نمی کنند بر اصلاح ساختار بانک ها تأکید کرد.

«حجت الاسلام احمد نجمی پور » در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در خصوص شعار سال 1400 نامگذاری شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نامگذاری سال ها از دهه 90 تاکنون نشانگر این مهم است که مقام معظم رهبری به مسایل اقتصادی عنایت دارند.

 

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه از 3 سال گذشته نامگذاری سال ها تخصصی تر شده است، افزود: در سال های اخیر نامگذاری ها در حوزه رونق و جهش تولید بوده و امسال هم با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال باید هر سه قوه پای کار باشند، تأکید کرد: دولت برای افزایش و رونق تولید، مجلس برای پشتیبانی و قوه قضاییه هم برای مانع زدایی و مبارزه با فساد و تبعیض باید ورود کند.

 

وی حضور مردم را نیز برای تحقق شعارامسال مهم دانست و گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا مردم با ورود خود برای تأمین ماسک و .... تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند در شرایط کنونی و برای تحقق شعار امسال هم باید حاکمیت شرایط را فراهم کرده و مردم هم برای تولید دغدغه داشته باشند.  

 

امام جمعه سربیشه بر اصلاح ساختار بانک ها تأکید کرد و گفت: بانک ها در تولید و سرمایه گذاری کمک نمی کنند.

 

حجت الاسلام نجمی پور در ادامه گریزی به بحث مالیات زد و گفت: برای کمک به سرمایه گذار و شرکت های کارآفرین و ... اگر امکان حذف مباحث مالیاتی وجود ندارد باید دولت در زمینه اعمال تخفیف ویژه و مشوق های تولید و صادرات ورود کند.

 

به گفته خطیب جمعه سربیشه تحقق شعار سال بر روی بنر، پرچم و سربرگ های اداری دردی را دوا نمی کند و باید همه نهادها و ادارات برای کنترل، توزیع، نظارت و ... بازنگری داشته باشند.

 

وی در پایان به استناد سخنان مقام معظم رهبری به انتخابات اشاره کرد و گفت: امید است با استقرار دولت جوان حزب اللهی شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

 

 

کد خبر 1041175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha