ویژه برنامه تلویزیونی عیدانه در اندیمشک برگزار شد

ویژه برنامه تلویزیونی عیدانه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان و تعدادی از مسئولان شهرستان اندیمشک به مناسبت عید نوروز و نیمه شعبان به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، ویژه برنامه تلویزیونی عیدانه شب گذشته (یکشنبه ۸ فروردین) با حضور سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، «پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک و «فریدون حسنوند» نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید نوروز و نیمه شعبان به میزبانی سد کرخه این شهرستان برگزار شد.

 

در این برنامه که از شبکه استانی خوزستان به طور زنده پخش شد، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، فرماندار اندیمشک، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه، رئیس اداره تعاون روستایی و سرپرست کارگاه نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک به بیان سخنانی پیرامون به حوزه کاری خود پرداختند.

 

همچنین در این برنامه تلویزیونی هنرمندان مختلف از جمله «سید محمد امام» مداح اهل بیت (ع) و «سیف‌الدین آشتیانی» هنرمند موسیقی سنتی به اجرای زنده پرداختند.

 

برنامه سه ساعته زنده تلویزیونی عیدانه، با تلاش و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به میزبانی اندیمشک برگزار شد تا در روزهای سخت کرونایی، به بهانه نیمه شعبان، میلاد حضرت ولی عصر (عج) و همزمانی آن با عید نوروز، شادی و نشاط میهمان خانواده‌های مردم اندیمشک و خوزستان شود.

 

کد خبر 1041215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha