برپایی کاروان خودرویی نیمه شعبان در رشت

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت،مهدی موعود(عج) کاروان خودرویی نیمه شعبان به همت کانون های مساجد رشت در این شهر برگزار شد.

با گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، کاروان خودرویی شادی و سرور به همت محبان اهل بیت(ع) و اعضای کانون های مساجد در رشت به حرکت در آمد.

 

مسجدی های منطقه آب و برق رشت از مسجد بزرگ امام جواد(ع) حرکت خود را آغاز کرده و با طی مسیر، در گلزار شهدای رشت با شهدای والامقام این شهر تجدید پیمان کردند.

 

همچنین به همت ستاد بزرگداشت نیمه شعبان مسجد امام جواد(ع)، شب گذشته جشن بزرگ نیمه شعبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار و آسمان شهر نورافشانی شد. برپایی ایستگاه صلواتی در ابتدای کوچه شهید خوش انس از دیگر برنامه های این مسجد در این عید بزرگ بود.

 

بچه های مسجد صاحب الزمان(عج) رشتیان نیز در حرکتی خودجوش و مردمی، با برپایی کاروان شادی خودرویی تحت عنوان" جهان در انتظار توست" از جلوی مسجد تا حرم مطهر خواهر امام رشت، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

 

مسجد صاحب الزمان(عج) بلوار شهدای گمنام نیز برگزار کننده مراسم معنوی احیا شب نیمه شعبان بود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام عاشوری و مناجات خوانی حاج اصلاح رمضانی به همت کانون فرهنگی هنری شهید خوش خلقت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1041251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha