تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود

کلانتری با اشاره به شعار امسال بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، گفت: تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۹ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، گفت: پشتیبانی به معنای پشتیبانی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذار و همه کسانی که در عرصه تولید فعال هستند در مانع‌زدایی‌ها گاهی موانع می‌تواند قوانین و مقررات باشد که مجلس می‌تواند این موانع در قانون را رفع کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات بیش از پیش خواهد درخشید، گفت: استان در سال جدید در حوزه صنعت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد، پتروشیمی گچساران وارد مدار تولید می‌شود و تأثیر بسیار بزرگ ملی خواهد داشت.

 

وی از آبگیری و بهره‌برداری از سد چم‌شیر خبر داد و یادآور شد: در عرصه کشاورزی گام‌های بسیار بزرگی در استان برداشته می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌هایی را هم در ماه‌های آغازین سال از جمله کلنگ‌زنی سد آبریز، سد سقاوه، طرح امامزاده جعفر گچساران و باشت خواهیم داشت.


کلانتری با اشاره به تأمین آب اراضی غربی دهدشت گفت: گام‌های اساسی برای تکمیل و بهره‌برداری سد تنگ سرخ برداشته شده، مجوز ماده ۵۶ را برای سد اخذ کردیم تا در بازده زمانی ۲۴ ماهه تکمیل شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیگر برنامه‌های استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در سال جدید انتخابات را در سه حوزه ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر داریم آنچه برای ما مهم است سلامت و امنیت انتخابات است.

 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال مشارکت حداکثری هستیم مردم از مجریان انتخابات گذشته امانت‌داری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی را در ذهن دارند، از رقابت حداکثری که منجر به تثبیت اقتدار کشور و سرعت بخشی به پیشرفت کشور در عرصه جهانی می‌شود استقبال می‌کنیم.
 

کلانتری مدیریت بیماری کرونا را دیگر برنامه مهم سال جدید دانست و گفت: متاسفانه شاهد بالا رفتن آمار مراجعه کنندگان و بستری‌های بیماری کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، به طور جد از مردم می‌خواهیم تا زمان واکسیناسیون عمومی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت زلزله سی‌سخت و ساخت خانه‌های تخریب شده را دیگر اولویت استان دانست و ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار می‌گیریم که خانه‌های مردم زلزله‌زده تا تیر ماه به اتمام برسانیم و مردم بتوانند مرداد در خانه‌هایشان مستقر شوند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شعار امسال بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود.

 

کلانتری گفت: سال گذشته گام‌های مطلوبی در زمینه جهش تولید در استان برداشته شد و امسال تلاش‌ها دو چندان خواهد بود.

کد خبر 1041254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha