نیمه شعبان فرصت تجدید بیعت با حضرت مهدی(عج) است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ انتظار در جامعه گفت: نیمه شعبان فرصت تجدید بیعت با حضرت مهدی(عج) است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان فرصت تجدید بیعت با حضرت مهدی(عج) است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که بیشترین ظرفیت وجودی آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند میزبان برپایی جشن نیمه شعبان در سطح مساجد هستند. 

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ انتظار بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب نیمه شعبان را مظهر امید به آینده می دانند و اینگونه می فرمایند که : نیمه شعبان مظهر امید به آینده است، بقیه امیدها ممکن است بشود. ممکن است نشود؛ اما امید به اصلاح نهایی به وسیله حضرت صاحب الزمان(عج) غیرقابل تخلف است. 

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز فعالیت دارند که به نوبه خود در جریان بخشی و هم افزایی و هم اندیشی دینی در قالب یک زیست مومنانه فعالیت دارند. 

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) فرصت بی نظیری است تا بار دیگر نسبت به مسئله مهدویت و انتظار توجه ویژه ای شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدایت و روشنگری امامان مسجد عنوان مدیر مسجد نقش ممتازی در جهت برپایی برنامه های فرهنگی و هنری دارند. 

 

 

کد خبر 1041283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha