برخی از قوانین مثل زنجیر به دست و پای بخش اداری است

قالیباف گفت: برخی از قوانین مثل زنجیر به دست و پای بخش اداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد باقر قالیباف» ظهر امروز (یکشنبه 9 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی قانون های غیرضروری نباید وضع شود و قانون هایی که امروز مانع کار هستند باید اولویت قرار دهیم و آنها را برداریم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: برخی از قوانین مثل زنجیر به دست و پای بخش اداری است و یک بخش نیز ضعف هایی در اجرای قوانین شاهد هستیم و قانون آنگونه که باید اجرا نمی شود و باید تلاش کنیم این مشکلات برطرف شود.

 

قالیباف بیان کرد: باید از کارهای کوتاه مدت بپرهیزیم و این اقدامات باید به صورت پیوسته و محکم پیگیری شود چرا که با زندگی مردم در ارتباط است و رسالت ما برای این اجرای این اقدامات است.

 

وی گفت: در سال گذشته و بهمن ماه قانونی برای رفع موانع تولید در نظر گرفته شد و در سال جهش تولید بحث مسکن را در دستور کار قرار دادیم که از 24 ماده ای که دارد 18 ماده آن مورد بررسی قرار گرفته است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: در اصل 44 نیز برخی از موانع تولید را در دستور کار قرار دادیم و دقت بیشتری انجام خواهیم داد و امیدواریم با این اقدامات شاهد رونق کسب و کار و رفع موانع تولید باشیم.

 

قالیباف افزود: در بخش خدمات و کشاورزی و اقتصاد دیجیتال اقداماتی برای رفع موانع شده و هر جا که ضرورت داشته باشد قانون روان و قابل اجرا را به تصویب می رسانیم.

کد خبر 1041290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha