«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تلاش همگانی برای ادامه مبارزه  با تحریم‌های ظالمانه آمریکا باشد

دبیر حزب مؤتلفه و ائتلاف پیروان ولایت جنوب شرق استان تهران گفت: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تلاش همگانی برای ادامه مبارزه اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه آمریکا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،محمد مهماندوست دبیر حزب مؤتلفه و ائتلاف پیروان ولایت جنوب شرق استان تهران به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیامی به شرح زیر صادر کرد:‌

عید بزرگ نیمه شعبان، پیام‌آور طولانی‌تر شدن انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت در سالروز ولادت امیدآفرین و نجات‌بخش دنیا، آخرین نور امامت و ولایت، حضرت حجت ابن الحسن العسکری، مهدی موعود (عج) است.

این روز متبرک به میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) با آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات که حافظان امنیت و آسایش ملت شریف ایران در داخل و خارج کشور هستند، همراه است و پیام‌آور شعف و شور برای مردم است.

آخرین سال قرن سیزدهم هجری شمسی دو بار متبرک به میلاد موعود است، آن‌هم در ابتدا و انتهای سال 1400 که سالی سرنوشت‌ساز و امیدآفرین برای مردم شریف ایران اسلامی است.

از سویی، سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به فرموده مقام معظم رهبری می‌تواند آماده‌باش و تلاش همگانی برای ادامه مبارزه اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اذنابش باشد و از سوی دیگر، مبارزه جدی با ویروس منحوس کرونا و شروع واکسیناسیون عمومی مردم، می‌تواند روزهای این سال را پرامید و پرنشاط کند.

اما مهم‌ترین مسئله در سال 1400 دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهاست؛ دو انتخاباتی که می‌تواند حداقل، نمای بهتر و کارآمدتر چهار سال آتی کشور را بسازد و ساختار کشور را به‌سوی آبادانی و پیشرفت سریع‌تر سوق بدهد.

بی‌شک، انتخاب رئیس‌جمهوری منطبق با معیارهای مقام معظم رهبری که در سخنان ابتدای سال 1400 ایشان بیان شد، نقشه راه جامع و مردمی را در دهه اول قرن چهاردهم تبیین می‌کند و مردم را در راستای انتخابی کارآمد، جوان، انقلابی، مجاهدانه و خادمانه رهنمون می‌کند.

در قضیه انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز همین روند و نقشه راه می‌تواند شکل بگیرد تا بتوانیم از آسیب‌ها و برخی کج‌سلیقگی‌های سال‌های حضور شوراها در بطن مردم، برای چهار سال آتی و ادامه ی آن در امان بمانیم.

این‌جانب، میلاد مسعود حضرت صاحب‌الامر(عج) و آغاز هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و تمام منتظران در سراسر گیتی تبریک و تهنیت گفته و آرزوی سلامتی، سعادت و سربلندی مردم ایران به‌خصوص اهالی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و پاکدشت در جنوب شرق استان تهران را از درگاه الهی مسئلت دارم.

محمد مهماندوست
دبیر حزب مؤتلفه و ائتلاف پیروان ولایت جنوب شرق استان تهران

کد خبر 1041323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha