نیمه شعبان نویدبخش رهایی جهان بشریت از ظلم و بی عدالتی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: نیمه شعبان سالروز میلاد مهدی موعود(عج) نویدبخش رهایی جهان بشریت از آلام و رنج های طولانی به واسطه ظلم و بی عدالتی است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک سالروز ولادت دوازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت، حضرت مهدی موعود (عج) گفت: نیمه شعبان نویدبخش رهایی جهان بشریت از آلام و رنج های طولانی به واسطه ظلم و بی عدالتی است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: خداوند به واسطه مولود بزرگ این روز، مهدی موعود و امام منتظر(عج) زمین مرده به ستم را به آب حیات عدالت زنده خواهد ساخت و به یقین ظهور منجی عدالت گستر و رهایی بخش ملت ها از یوغ ظلم، جور و فساد، بشارت تمامی ادیان توحیدی به انسان های حقیقت جو است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: انتظار ظهور مهدی موعود(عج) امید را برای زیستن در فردایی روشن و عاری از بی عدالتی و تزویر، در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده نگاه می دارد و امروز جهان بیش از زمان دیگری تشنه جلوه گری و تجلی معنویت و عدالت الهی بر پهنه هستی است و بشریت حکومت عدل الهی را بر سراسر گیتی بی صبرانه به انتظار نشسته است.


رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری سالروز این میلاد خجسته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است .


حجت الاسلام سلمیانی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی چهار دهه گذشته در عین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند.


وی افزود: امروز پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی کشور در سایه این امنیت حاصل شده و نتیجه چشمان بیدار سربازان جان برکف و مجاهد اما گمنام است.

کد خبر 1041420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha