رفع مشکلات تولید در اولویت کاری قرار دارد

حجت الاسلام درویشیان با بیام اینکه برخی مشکلات فرا روی تولید مربوط به قوانین ومقررات است، افزود: رفع مشکلات تولید در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «حسن درویشیان» امروز(10 فروردین) در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی لرستان در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار لرستان برگزار شد، اظهارداشت: رفع مشکلات فرا روی تولید، واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال در اولویت کاری قرار دارد.

 

رئیس سازمان بازرسی کشور افزود: برخی از مشکلات  فرا روی تولید و صنعت  مربوط به دستگاه‌های ملی و برخی از قوانین و مقراراتی است که باید اصلاح شود.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید، خاطرنشان کرد:همانطور که مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها گذاشتند با در راستای رفع مشکلات تلاش شود.

 

حجت الاسلام درویشیان ادامه داد: برخی از موانع فرا روی تولید، صنعت و اشتغال شناسایی شده است و جهت برطرف شدن در دست پی گیری است.

 

وی همچنین با اشاره به برخی موانع که مربوط قوانین و مقررات، تصریح کرد: موانع مربوط به قوانین باید با اولویت نسبت به آن قوانینی که بیشتر مورد ابتلا است از طریق مجلس شورای اسلامی یا برخی از مقررات که مربوط به دستگاه‌های دولتی، هیئت وزیران یا برخی از وزارت خانه‌ها ست اصلاح شود.

 

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: بخشی از موانع استانی و مدیریتی است که می‌شود با تشکیل جلساتی و با هماهنگی و همکاری بین بخشی در استان و با اراده جدی که نه نیاز به قانون دارد و نیاز به مصوبه‌ای حل کرد.

 

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بحث واحدهای در تملک بانک‌هاست که در کل کشور احصا کردیم و آمار گرفتیم و به همه همکاران در استان‌ها گفتیم پیگیری و جلساتی برگزار کنند تا مشکلاتی که وجود حل شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان  اظهار کرد: ما در مرکز کشور پیگیر رفع مشکلات هستیم و تاکید داریم که در استان ها با بررسی مشکلات موانع را شناسایی و آنچه را  که مربوط به مرکز است منعکس کنند تا ما در مرکز پیگیری کنیم.

کد خبر 1041439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha