ارسال ۷۶۶ اثر به بخش خبر و رسانه هفتیمن جشنواره سراسری وقف

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه تاکنون ۷۶۶ اثر به بخش خبر و رسانه هفتمین جشنواره سراسری وقف ارسال شده است، گفت: علاقمندان تا پایان فروردین ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: هفتمین جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری به میزبانی خراسان جنوبی در 2 بخش خبر و رسانه برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: علاقمندان به شرکت در بخش خبر و رسانه هفتمین جشنواره سراسری وقف می توانند آثار خود در قالب تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله، یادداشت، گزارش تصویری و گزارش خبری و تلویزیونی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه از آبان ماه سال 99 تاکنون 766 اثر به بخش خبر و رسانه این جشنواره در خراسان جنوبی ارسال شده است، افزود: علاقمندان تا پایان فروردین 1400 مهلت دارند آثار خود را به نشانی اینترنتی  www.vaghffestival.ir  ارسال کنند.

 

حجت الاسلام بخشی پور عنوان کرد: آثار برگزیده در این جشنواره در قالب مجموعه ای منتشر خواهد شد و نمایشگاهی جهت اکران آثار منتخب نیز برپا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره گفت: توسعه و ترویج فرهنگ وقف و معرفی ثمرات گران بهای آن از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است تا اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، خبرنگاران، اساتید دانشگاه و فعالان رسانه با فرهنگ وقف بیش از گذشته آشنا شوند.

 

وی در پایان تاکید کرد: وقف یک ارزش والای اسلامی و انسانی است و در این دوران رسانه نقش بی بدیلی در راستای ترویج و تبلیغ ارزش های والای انسانی از جمله سنت حسنه وقف ایفا می کند.

 

کد خبر 1041444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha