گزارشی از برنامه های آستان مقدس عباسی در نیمه شعبان المعظم

استان مقدس حضرت عباس(ع) از موفقیت برنامه امنیتی، خدماتی و بهداشتی خود در نیمه ماه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: برنامه این آستان در محورهای امنیتی خدماتی و بهداشتی که برای زایران نیمه شعبان آماده شده بود، بدون هیچ مانع و مشکلی با موفقیت انجام شد.

 

این آستان اعلام کرد: هدف از این برنامه خدمات به زایران و اطمینان از راحتی آنها و انجام زیارت و ادای مناسک نیمه شعبان و فراهم کردن فضای عبادی مناسب برای زایران بود.

 

این آستان تاکید کرد: با تلاش منسجم خادمان و مسئولان این آستان و همکاری زایران، خدمات بهتر براساس امکانات موجود و وظایف بخش ها ارایه شد. با وجود وضعیت استثنایی بهداشتی در نتیجه پیامدهای بیماری کرونا، جنبه بهداشتی در راس اولویت ها به منظور حفظ سلامتی زایران  قرار داشت.

 

دبیرخانه آستان مقدس حضرت عباس از همه بخش های امنیتی و ادارات خدماتی و موکب های حسینی و داوطلبان برای تلاش در اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

 

در همین حال، «علی کامل» معاون اداری در بیمارستان السفیر در کربلا گفت: ایستگاه های پزشکی با هماهنگی بیمارستان زین العابدین متعلق به آستان مقدس حسینی در داخل صحن شریف و خارج از حرم حسینی در خیابان السدره و نزدیک مقام صاحب الزمان(عج) برای ارایه خدمات درماتی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی قرار گرفتند.

 

کامل افزود: بیمارستان السفیر نیز خدمات پزشکی به بیماران ارایه داد، همچنین جراحی های اورژانسی نیز انجام شد. همه این عمل ها رایگان انجام شد.

 

وی ادامه داد: در همه ایستگاه های خارج ا ز شهر کربلا  نزدیک به 200 داوطلب از استان های بغداد، ذی قار، العمارة و الکوت فعالیت کردند.

کد خبر 1041453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha