رتبه چهارم تولید میوه با کیفیت در کشور متعلق به لرستان است

عبداللهی، گفت: لرستان رتبه چهارم تولید میوه با کیفیت در کشور را دارد و برای ذخیره‌سازی محصولات تولیدی باید سردخانه ها افزایش یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان از خرم آباد، «اسد عبداللهی»، امروز(10 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رتبه چهارم تولید میوه باکیفیت در کشور متعلق به لرستان است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بر ضرورت ایجاد ظرفیت سردخانه‌ای لازم برای ذخیره‌سازی محصولات تولیدی در استان، افزود: افزایش سردخانه های موادغذایی در لرستان ضرورتی انکارناپذیر است.

 

وی با اشاره به نبود ظرفیتی کامل برای نگهداری محصولات تولیدی در لرستان، گفت: به همین دلیل سبب می شود تا محصولات تولیدی در فصل برداشت به فروش برسد و در فصول بعد، مجبور به خرید همان محصول از استان های دیگر به قیمت بالا شویم.

 

عبدالهی به اهمیت کشاورزی و کمک به اقتصاد کشور اشاره و بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز جامعه  بخش کشاورزی در اقتصاد کشور، تأمین نیازهای غذایی و توسعه صادرات نقش بسزایی داشته است.

 

وی عنوان داشت: با افزایش سردخانه های مواد غذایی می توان در زمان پایین بودن قیمت مرغ، تولید مازاد را منجمد و در مواقع نیاز به بازار عرضه کرد و جلوی افزایش قیمت ها گرفته شود.

 

کد خبر 1041455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha