ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره ادبی هنری «فضل بی کران»/ اختتامیه جشنواره در سفیدشهر برگزار می شود

دبیر علمی جشنواره ادبی هنری فضل بی کران از ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره، شامگاه دوشنبه نهم فروردین ماه در قدمگاه علی علیه السلام مرکز هئیت ابوالفضلی سفید شهر برگزار می شود.

محمد غلامی نصرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فراخوان جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران با استقبال بالای شاعران، نویسندگان و شرکت کنندگان بخش عکاسی با موبایل در سراسر کشور همراه شد.

 

دبیر علمی جشنواره ادبی هنری فضل بی کران افزود: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، حدود ۴۰۰  اثر در هر سه بخش  شعر، داستانک و موبایل گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در بخشِ شعر و داستانک بیش از ٣٠٠ اثر از ١٠٨ شاعر و نویسنده دریافت شد و نهایتا پس از داوری اولیه، ۱۵٠ اثر  به مرحلۀ دوم داوری راه یافتند.

 

غلامی تصریح کرد: در مرحله نهایی با بررسی آثار و پس اجماع هیئت داوران جشنواره، ١١ اثر به مرحله نهایی رسید که در این مرحله پس از نقد و بررسی، در بخش شعر ٣ اثر به عنوان برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شد و در بخش داستانک و موبایل گرافی هم هر کدام یک اثر  به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

 

دبیر علمی جشنواره ادبی هنری فضل بی کران اظهار داشت: گسترۀ جغرافیاییِ آثار رسیده به دبیرخانه ، تمام استان های کشور از شمالی ترین نقطه همچون استان های گیلان و مازندران تا جنوبی ترین نقطه، استان های بوشهر و هرمزگان و شرقی ترین نقطه استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان تا غربی ترین نقطه چون استان های کرمانشاه و ایلام را شامل می شود.

 

 

غلامی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیۀ جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران همراه با معرفی و اهدای جوایز نفرات برگزیده، شامگاه دوشنبه نهم فروردین ماه در قدمگاه علی علیه السلام مرکز هیئت ابوالفضلی سفید شهر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان  آران و بیدگل، اساتید و شاعران برجسته منطقه، برگزیدگان جشنواره و همچنین مردم ادب پرور و هنر آفرین سفید شهر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این جشنواره به همت جوانان هیئت حضرت ابوالفضل سفید شهر و همکاری انجمن ادبی مجلس افروز نصرآباد، انجمن ادبی علمدار سفید شهر، شورای اسلامی و شهرداری سفید شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  آران و بیدگل برگزار شده است./

 

کد خبر 1041507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha