۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در انزلی کشف شد

جوانمردی از کشف سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در يک واحد صنفی که به صورت غيرمجاز مورد استفاده قرار مي‌گرفت، خبر داد.

«سید جعفر جوانمردی » امروز (سه شنبه، 10 فروردین) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی پليس در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: فردی که در این واحد صنفی اقدام به استفاده غيرمجاز از دستگا‌ه‌هاي استخراج ارز دیجیتال می‌كرد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه متهم 40 ساله اين پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: كارشناسان ارزش دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال كشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد كرده اند.

 

وی خاطرنشان كرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

 

*کشف بیش از یک تن مرغ در انبار یک منزل مسکونی در انزلی

جوانمردی ادامه داد: يك تن و 900 کیلوگرم گوشت مرغ احتکار شده از انباری یک منزل مسکونی در انزلی کشف و متهم 43 ساله اين پرونده به مرجع قضایي معرفي شد.

 

وی با اشاره به اينكه در پي دريافت خبري مبني بر احتکار گوشت مرغ در انبار یک منزل مسکونی در شهرستان بندرانزلی رسيدگي به این موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشف و شد. کارشناسان ارزش اين كشفيات را 350 ميليون ريال برآورد کردند.

 

*توقيف خودرو حامل 10 كيلو مواد مخدر

وی همچنین از توقيف یک خودروی پژو پارس حامل 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

 

جوانمردی افزود: در پي دريافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان بندرانزلی، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر حين پايش خودروهاي عبوري در ورودی این شهرستان، یک خودرو پژو پارس حامل موادمخدر را شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان بندرانزلی متوقف كردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در اين رابطه سه متهم 33، 44 و 45 ساله (که یکی از این متهمان زن بود) دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

جوانمردی ضمن تاكيد بر برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشكوك، موضوع را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شد.

کد خبر 1041560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha