۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌ جنوبی شناسایی شد

مهدی زاده از شناسایی ۴۶ مورد ابتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی‌زاده» امروز (۱۰ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از ۱۸۵ آزمایش کرونا در استان ۴۶ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مبتلایان جدید به کرونا، هشت نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۳۸ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

 

مهدی‌زاده افزود: از بیماران جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ۲۲ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر شهرستان قاین، پنج نفر طبس، چهار نفر فردوس، ۲ نفر سرایان، ۲ نفر سربیشه و یک نفر مربوط به شهرستان نهبندان است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۵ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۴۵ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و هفت نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: حال عمومی ۲ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است

 

مهدی‌زاده در پایان گفت: با ثبت ۲ مورد جدید فوت بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا به ۷۶۸ مورد در خراسان جنوبی رسید.

کد خبر 1041583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha