گزارش بی ثباتی بازار تاسف بار و بی سابقه است

خاتمی با تاکید بر اینکه گرانی کالاها داخلی به تحریم و گرانی ارز مربوط نمی شود، بی ثباتی بازارها و گرانی ها در سال گذشته را پس از انقلاب بی سابقه و تاسف بار خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  سید مسعود خاتمی در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان گلپایگان با اشاره به سختی هایی که در سال ۹۹ بر مردم گذشت، گفت: مشکلات و گرانی های بسیاری در بازار ها مشاهده شد و به نظر می رسید که نظارتی از سوی دولت در کار نبوده است و گزارش های تاسف بار بودند به نحوی که این گرانی ها در دوران پس از انقلاب بی سابقه است درحالی که نقش تحریم و گرانی ارز در آن کمرنگ است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ماه های پایانی دولت مانع از عدم تشخیص صلاحیت وزرا شده است، بیان کرد: مجلس وزرا را برای توضیح و رفع مشکل گرانی ها به مجلس فراخوانده است و آنها به نمایندگان قول دادند ولی آنچه مشاهده می شود که نبودن خبری در آن مورد است 
وی به وجود دو کارخانه تولید اسید در شهرستان گلپایگان و ۴۸ مورد آن در کشور با بیش از ۵۰۰ کارگر اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی برای جمع آوری محصولات این کارخانه ها در مخزنی در بندرعباس برای صادرات شده بود ولی با توقیف و ارزان فروشی آن در بازار سبب ورشکسته شدن این کارخانه ها و بیکاری کارگران آنها می شود که تلاش ها برای این کارخانه ها تا کنون موفق نبوده است.
خاتمی با بیان اینکه انتظار پیک چهارم کرونا به دلیل افزایش ترددها در عید نوروز پیش بینی می شد، تاکید کرد: شاید اگر روزهای پیش از آغاز مسافرت ها راه ها، با سخت گیری بسته می شد از ورود ویروس های جدید جلوگیری می شد و شهری مانند اصفهان به دلیل تردد کمتر از سال گذشته، شیوع بیماری به اندازه انتظار نشد.
نماینده گلپایگان و خوانسار با یادآوری اینکه بیماران کرونایی توسط طرح شهید سلیمانی به موقع شناسایی می شوند، گفت: شبکه بهداشت و درمان زیر فشار هستند اما باوجود داروو پرسنل آماده باش شبکه بهداشت، معجزه نمی توانند بکنند لذا نباید اجازه ورود و افزایش بیمار را داد.
وی در پایان خواستار کاهش ترددها، پیگیری تسهیلات یا تاخیر وام ها برای کسبه و بررسی افزایش کرایه های تاکسی به دلیل خدمات به مسافر کمتر در هر رفت وآمد شد./

کد خبر 1041654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha