توزیع بسته های گوشت قربانی بین ۳۰ خانوار نیازمند مارکده ای

عرب ماركده گفت: به مناسبت نیمه شعبان و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک ‌های مومنانه به محرومان، بسته های گوشت قربانی بین ۳۰ خانوار نیازمند مارکده ای توزیع شد.

«نصرالله عرب ماركده» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک ‌های مومنانه به محرومان، بسته های گوشت قربانی بین ۳۰ خانوار نیازمند مارکده ای توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: این بسته های گوشت قربانی به همت خیرین تهیه و با همکاری سایر ارکان مسجد بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا و آسیب دیدن خانواده های نیازمند از لحاظ اقتصادی کمک به محرومان از ابتدای گسترش این بیماری توسط کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده در شهرستان سامان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

 

عرب ماركده گفت: حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

کد خبر 1041674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha