مدیران نظام جمهوری اسلامی باید با اقتدار از نظام دفاع کنند

ریحانی، گفت: تا زمانی که براساس اعتقادات، اصول و ارزش‌ها گام برداریم ، آهنگ حرکت ما در همه زمینه‌ها پرشتاب خواهد بود و مدیران نظام جمهوری اسلامی باید با اقتدار از نظام دفاع کنند .

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در گذر زمان، توطئه، دشمنی، سناریوهای مختلف توسط دشمنان علیه انقلاب شکل گرفت که به حمد خدا در اکثر آنها یا شکست خورده اند یا ناکام مانده اند، امروز دشمنان همه راهبردهای امنیتی، دفاعی، نظامی و اطلاعاتی را تجربه کردند و در هیچ کدام از آنها موفقیتی به دست نیاوردند لذا به دنبال راهبردهای جدیدی برای تهی کردن ما از اعتقادات و داشته های ارزشی هستند و این بزرگترین راهبرد دشمنان در حال حاضر است.

 

وی افزود:  قدرت بازدارندگی ما وابسته به حضور همیشه در صحنه مردم است و آن چیزی که ما را در مقابل دشمنان سرفراز کرده همین پایگاه مشروع مردمی است که با بصیرت و اعتقاد راسخ همیشه راه دشمنان را سد می کنند.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار کرد: : امروز در فضای مجازی هزاران سایت، مرکز و چندین اندیشکده بزرگ بر مباحث اجتماعی و سیاسی کشور ما کار می کنند چرا که آنها می‌دانند قدرت ما از داشتن ارزش ها و مردم به دست آمده نه مباحث هسته‌ای، به همین خاطر به دنبال تهی کردن آنها هستند.

 

ریحانی با بیان اینکه امروز قدرت نفوذ و منطقه‌ای کشور ما تا آن طرف خاورمیانه کشیده شده است ، گفت: ترس دشمن از همین است و نمی‌تواند این را ببیند به همین دلیل تفکرات بی تفاوتی را دامن می‌زند تا مردم را به سمتی بکشاند که نسبت به آینده ملت های مسلمان بی تفاوت باشند تا حکومت های ظالم بر آنها مسلط شوند. در این فضا از مسئولاننخبه‌ها، جامعه بزرگ روحانیت و مدیران توقع داریم روشنگری کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه  امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که برای ابرقدرت ها تعیین تکلیف می‌کند و شرط برای مذاکره می گذارد تصریح کرد:  دشمن نمی تواند این را بپذیرد چرا که ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده اند که همواره تودهنی به دشمنان زده و الان هم در بلندای قدرت قرار گرفته است، مباحث معیشتی، بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی تمام خواهند شد و مطمئن باشید پیروزی‌های بزرگتر و خارج از تصورات برای ما رقم خواهد خورد و شکست دشمنان را خواهیم دید.

کد خبر 1041707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha