راه های مواصلاتی استان کرمان در تعطیلات پایان هفته باز اما ورود به تفرجگاه ها ممنوع است

معاون استاندار کرمان گفت: فرمانداران را ملزم کردیم کنترل بیشتری داشته باشند و از دو روز آخر هفته ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود به مناطق ییلاقی، پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها و نصب چادر و اتراق ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، ظهر چهارشنبه( 11 فروردین) در نشست خبری با محوریت محدودیت های پایان تعطیلات ایام نوروز بیان کرد: با کمک مردم و حمایت مسئولین و برنامه ریزی ها در ستاد کرونا و کادر درمان موفق به کنترل استان از نظر شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات شدیم.

 



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: وضعیت تا حدی کنترل شد تا وضعیت شهرهای استان از لحاظ کرونا به رنگ نارنجی و قرمز تبدیل نشود اما وضعیت کنونی استان بسیار شکننده و ویروس انگلیسی در استان در حال گردش است.

 




وی با بیان اینکه ممکن است به مرز پر خطر برسیم؛ تاکید کرد: پایان هفته جاری به شدت کنترل شود زیرا تفرجگاه ها و بوستان ها یکی از دلایل شیوع بیماری دورهمی ها، اتراق ها، نصب چادر و ... است لذا فرمانداران بسیار حساس باشند.

 



بصیری اظهار کرد: فرمانداران را ملزم کردیم کنترل بیشتری داشته باشند و از دو روز آخر هفته 12 و 13 فروردین ماه ورود به مناطق ییلاقی، پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها و نصب چادر و اتراق ممنوع است.

 

 



وی در ادامه با اشاره به اینکه راه های مواصلاتی استان باز اما ورود به مناطق ییلاقی کنترل می شود؛ تصریح کرد: منع تردد شبانه همچنان برقرار است و اگر وضعیت ما نارنجی و قرمز شود ممنوعیت ها شدت پیدا می کند.

 

 


بصیری افزود: اتراق در پارک ها ممنوع است و شهرداری ها در این خصوص کنترل می شود و مصوبات کاملا" شفاف است و هر کس خلاف آن عمل کند با خاطی برخورد خواهد شد. 

کد خبر 1041764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha