امروز ایران به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح است

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب گام های بزرگی در کشور برداشته شد که می توان به احیای اسلام ناب محمدی اشاره کرد گفت: علاوه برآن با شکوفایی های علمی و دفاعی امروز ایران به جایگاهی رسیده که به عنوان یک ابر قدرت جهانی مطرح است.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو شمسی اظهار کرد: همانطور که می دانیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنی راهبردی برای کشور و موضوعات کلان کشوری است که این مطالب به سود انقلاب اسلامی و جهان اسلام خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده سیاسی در سده 300 است افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های بزرگی در کشور برداشته شد که می توان به احیای اسلام ناب محمدی اشاره کرد و علاوه بر آن با شکوفایی های علمی و دفاعی امروز کشور ایران به جایگاهی رسیده که به عنوان یک ابر قدرت جهانی مطرح است.

 

وی با اشاره به اینکه تدابیر و راهبردهای مقام معظم رهبری کشور را به این مرحله از شکوفایی رسانده است اضافه کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری موضوع تولید علم را مطرح کردند هیچ دانشمند و تحلیلگری نمی پنداشت که ایران اسلامی به این سرعت اقدام به تولید علم کند این در حالی است که امروزه و در شرایط شیوع کرونا جمهوری اسلامی در حال تولید پنج نوع واکسن است.

 

حجت الاسلام رستگار بر توجه به موضوعات اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره با تعابیر متعددی که بیان داشتند تلاش کردند تحرک اقتصادی را یادآور شوند و همین امر سبب شد که امسال ایشان سال را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها بنامند.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری خواستار تحول در حوزه های مختلف همچون علمی، نظامی و سیاسی هستند و همین امر سبب شد که امروز به خواست و اراده ملت ایران تحولی در عرصه بین المللی و منطقه صورت نمی گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضوت ولیعصر (عج) خوزستان در پایان یادآور شد: امیدوار هستیم در رویداد مهم پیش رو که همان انتخابات ریاست جمهوری است با روی کار آمد دولت انقلابی و همراهی مدیران جهادی و مسئولیت پذیر بتوانیم دولت واقعی انقلابی را تشکیل دهیم.

 

کد خبر 1041782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha