پروژه های محرومیت زدایی و توسعه عمران روستایی رامیان به بهره برداری رسید

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن پروژه های محرومیت زدایی و توسعه عمران روستایی بنیاد مسکن شهرستان رامیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن پروژه های محرومیت زدایی و توسعه عمران روستایی بنیاد مسکن رامیان به بهره برداری رسید.

 

«سید محمد حسینی» در این باره گفت: در شهرستان رامیان 95 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن محرومان با اعتبار 6 میلیارد و 150 میلیون تومان امروز با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ادامه داد: افتتاح 205 واحد مسکونی روستایی با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان، افتتاح 30 واحد مسکن جوانان با اعتبار دو میلیارد و 100 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که امروز در شهرستان رامیان به بهره برداری رسید.

 

حسینی متذکر شد: همچنین امروز 15 پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در شهرستان رامیان به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: 181 جلد سند مالکیت روستایی و شهری نیز امروز به مردم شریف رامیان اهدا شد و همچنین عملیات نقشه برداری 15 روستا تحت مالکیت بنیاد علوی شامل 6 هزار و 377 واحد مسکونی در شهرستان رامیان به اتمام رسیده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ابراز داشت: کلنگ زنی احداث 213 واحد مسکن روستایی با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد تومان و کلنگ زنی 9 پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور معاون  عمران روستایی بنیاد مسکن اجرا شد.

کد خبر 1041786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha