نوک پیکان شعار امسال جوانانی با روحیه جهادی هستند

عزیزی با بیان اینکه شعار امسال «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است، گفت: نوک پیکان شعار امسال جوانان عزیزی هستند که با روحیه جهادی و انگیزه می‌توانند در این زمینه راهگشا و نقش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (۱۱ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به خطاب قرار دادن جوانان در بیانیه گام دوم توسط رهبری، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه و تعالی حوزه جوانان است و یکی از مطالبات جدی جوانان موضوع قانونمند شدن این بیانیه است پرا که با وجود گذشته سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اما آنطور که باید و شایسته است برنامه عملیاتی از سوی مسئولان ارائه نشده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار امسال «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است، افزود: نوک پیکان شعار امسال جوانان عزیزی هستند که با روحیه جهادی، انگیزه، امید و با صلابت می توانند راهگشای این موضوع باشند و نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی به عنوان یکی از استانهای دارای جمعیت جوانان مناسبی است، تصریح کرد: از مجموع ۸۰۴ هزار نفر جمعیت استان خراسان جنوبی حدود ۲۵۰ هزار نفر شامل جوانان هستند که در سن  ۱۸ تا ۳۵ سال قرار دارند.

 

عزیزی ادامه داد: ۲۶ دستگاه اجرایی متولی حوزه جوانان هستند که باید نسبت به نقش و وظایف خود در این زمینه اقدام کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در تشریح اهداف تشکیل وزارت ورزش و جوانان، گفت: ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی جوانان، ارتقا و تقویت سرمایه اجتماعی، مسئولیت پذیری، هویت و مشارکت همه جانبه جوانان، بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق بر ارزش های اسلامی- ایرانی، توسعه مشارکت داوطلبانه مردمی در امور جوانان، اتخاذ سیاست های حمایتی در اشتغال و ازدواج جوانان از جمله اهداف تشکیل وزارت ورزش و جوانان تعیین شده است.

 

وی در پایان بیان کرد: خراسان جنوبی در حوزه ازدواج رتبه نخست کشور را دارد.

کد خبر 1041796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha