رهایی گروگان ۱۳ ساله از چنگال آدم ربا کمتر از یک ساعت

با تلاش پلیس استان سیستان و بلوچستان گروگان ۱۳ ساله کمتر از یک ساعت از چنگال آدم ربا آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سرهنگ مرتضی جوکار» در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی مراجعه خانمی به یکی از کلانتری های شهرستان نیکشهر مبنی بر اینکه خواهرزاده 13ساله اش توسط سرنشین یک دستگاه پراید از در منزلش مورد ربایش قرار گرفته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس شهرستان نیکشهر قرار گرفت.

 


جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان بلافاصله 2 تیم از واحد های گشتی و انتظامی شهرستان به همراه کاراگاهان پلیس شهرستان نیکشهر اقدام به اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کرده و خودروی مذکور را در دوراهی روستای "کشیک" به سمت شهرستان "قصرقند" مشاهده کردند.

 

وی  بیان داشت: عامل ربایش به محض مشاهده ماموران با سرعت قصد فرار از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران در یک اقدام ضربتی کمتر از یک ساعت خودرو وی متوقف و آدم ربا دستگیر شد.

 

سرهنگ جوکار اظهار داشت: متهم 43 ساله که اهل یکی از استان های کشور بوده پس از انتقال به کلانتری در بررسی های صورت گرفته انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات مالی با پدر گروگان 13 ساله بیان کرد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه پسر 13 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، تصریح کرد: متهم پس ار تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

جانشین انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است، خاطر نشان کرد: پلیس استان با هر گونه ارتکاب جرم خشن که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می کند.$

کد خبر 1041832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha