انقلاب اسلامی ایران  مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام پاک نژاد انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نیت الهی، پشتوانه خداوند و همراهی مردم قیام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین گرامی داشت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (11 فروردین ماه) به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود با توجه به شیوع بیماری کرونا در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدقاسم پاک نژاد» در این آئین ضمن تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه، گفت: ملت ایران در 12 فروردین ماه سال 1358 هجری شمسی با رای 2/98 درصدی خود به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران رای مثبت دادند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: قیام و حرکت امام خمینی (ره) در سال 1357 برگرفته از قیام خونین امام حسین (علیه السلام) بود که پیروی از این مکتب نیر تاکنون ادامه دارد.

وی انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دانست و یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نیت الهی و به پشتوانه خداوند و همراهی مردم قیام کرد و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کرد.

حجت الاسلام پاک نژاد در ادامه به نا امنی ها در سوریه، یمن، لبنان و دیگر مناطق دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و استقرار نظامی مردمی و برگرفته از اسلام ناب از امنیت کامل برخوردار است.

این استاد حوزه و دانشگاه سیاست های مسئولان آمریکایی شامل جمهوری خواهان و دموکرات ها را دارای دو اصل و رویکرد جداناپذیر دانست و اضافه کرد: حمایت از رژیم صهیونیستی_یهود و همچنین مقابله با نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این دو حزب قرار دارد.

وی تصریح کرد: افرادی که فکر می کنند با تغییر رئیس جمهوری در آمریکا وضعیت تغییر خواهد کرد سخت در اشتباه بوده و در خواب و خیال هستند.

حجت الاسلام پاک نژاد به انتخابات آینده ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس در برخی استان ها و شورای شهر و روستاها هم گریزی زد و گفت: مردم ولایت مدار با حضور در انتخابات ثابت خواهند کرد که اراده ملت ایران بر خلاف خواست و نیت دشمنان نظام، اسلام و انقلاب است.

کد خبر 1041841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha