وزیر ورزش و جوانان وارد خراسان جنوبی شد

وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح و سرکشی از چند پروژه و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از طریق فرودگاه شهید کاوه بیرجند وارد خراسان جنوبی شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان دقایقی قبل برای افتتاح پروژه های عمرانی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

 

در مراسم استقبال از مسعود سلطانی‌فر استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

در این سفر دو روزه ابتدا (امشب) جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان مرزی زیرکوه با حضور دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و فردا ۱۲ فروردین، پروژه‌های سالن ورزشی روستای دوست‌آباد سرایان، سالن ورزشی غنی‌آباد بشرویه، مجموعه ورزشی خیبر طبس و سالن ورزشی جوخواه طبس با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و همچنین از پروژه‌های ۲ هزار متری فردوس و استخر سرپوشیده بشرویه بازدید خواهد شد.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این سفر ۲ روزه دکتر سلطانی فر را همراهی می‌کنند.

 

کد خبر 1041852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha