نخستین وبینار تجاری مدیران صنایع خراسان رضوی و ماری ترکمنستان برگزار شد

نخستین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان استان‌های خراسان رضوی ایران و ماری ترکمنستان با حضور مسئولان دو استان در سالن‌ همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در آستانه ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، نخستین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان استان‌های خراسان رضوی ایران و ماری ترکمنستان با حضور مسئولان دو استان در سالن‌ همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

 

در این وبینار مشترک بر تداوم و ارتقاء روابط، سرمایه گذاری‌ها و توسعه همکاری‌های اقتصادی دو استان تاکید شد همچنین در پایان وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان استان‌های خراسان رضوی ایران و ماری ترکمنستان تفاهمی مبنی بر برگزاری وبینار دیگری صورت گرفت تا در آن جلسه که در تیر ماه امسال در همین مکان برگزار خواهد شد خروجی‌های وبینار اول، اجرایی و عملیاتی شود.

 

در وبینار نخست که امروز برگزار شد پیشنهادات همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو استان خراسان رضوی و ماری ترکمنستان مطرح گردید و بنا شد که در وبینار بعدی این همکاری‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک میان استان‌های خراسان رضوی و ماری به امضا ‌برسد.

کد خبر 1041873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha