امیدواریم با تدبیر مسئولان مشکلات موجود در حوزه صادرات و واردات ریلی برطرف شود

روشنک با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در حوزه صادرات، ریلی بوده و پیگیر آن هستیم که این مشکل برطرف شود، گفت: امیدواریم با تدبیر مسئولان راه‌آهن مشکلات موجود در حوزه صادرات و ورادات ریلی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسین روشنک» در اولین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان خراسان رضوی با استان ماری ترکمنستان، اظهار کرد: استقبال بسیارخوب صنعتگران و بازرگانان خراسان رضوی و ماری در از این جلسه نشان‌دهنده اهمیت تجاری و اقتصادی میان این دو استان بوده و بهترین تولیدکنندگان و بازرگانان خراسان رضوی در این جلسه حاضر هستند و معتقدیم که تولیدکنندگان و بازرگانان ماری می‌توانند عمق همکاری‌های دو استان را گسترش دهند.

 

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی آماده هر نوع همکاری‌ای در راستای گسترش همکاری‌های این استان با ماری است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در حوزه صادرات ریلی بوده و پیگیر آن هستیم که همکاری مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی، سفیر ایران در ترکمنستان و استاندار ماری این مشکل برطرف شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدبیر مسئولان راه‌آهن مشکلات موجود در حوزه صادرات و واردات ریلی برطرف شود.

 

روشنک گفت: ما می‌توانیم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و‌ مانع‌زدایی‌ها با تفاهم‌نامه همکاری‌ای که بین خراسان رضوی و ماری منعقد شده گام نخست را در مسیر تحقق این شعار برداریم و بتوانیم در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام‌های موثری برداریم.

کد خبر 1041876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha