سالانه ۶۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و مناسبتی در مشهد برگزار می‌شود

صیفی گفت:سالانه ۶۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و مناسبتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مشترک با ۷۴ کشور دنیا و همکاری با مدیران نمایشگاهی کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی از دیگر سوابق این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید صیفی» در اولین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان خراسان رضوی با استان ماری ترکمنستان، اظهار کرد: بابت همکاری‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، استاندار خراسان رضوی و دیگر مدیران این دو مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم باب همکاری‌های مرکز تجارت جهانی مشهد که در نمایشگاه بین‌المللی این شهر باز شده دستاوردهای خوبی برای هر دو کشور داشته باشد.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: سالانه بیش از ۶۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و مناسبتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود؛ همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مشترک با ۷۴ کشور دنیا و همکاری با مدیران نمایشگاهی کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی از دیگر سوابق این مجموعه است.

 

وی با بیان اینکه رویکرد ما همکاری با تمامی کشورها از جمله ترکمنستان است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان نمایشگاه‌های ترکمنستان بوده و متقابلاً از میزبانی ترکمنستانی‌ها در راستای معرفی کالاهای ایرانی در کشور بهره‌مند شدیم.

 

صیفی بیان کرد: تاکنون ۸۱ قرارداد همکاری مشترک نمایشگاه بین‌المللی مشهد با دیگر کشورها از جمله ترکمنستان به امضا رسیده که معتقدیم ثمرات و برکات بسیاری برای کشورهای منعقد کننده تفاهم‌نامه همکاری داشته است.

کد خبر 1041879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha