خواستار اختصاص تسهیلات ویژه کنسولی با همکاری بانکها هستیم

گریپ اف با تاکید بر اینکه ایران و ترکمنستان دو کشور دوست و همسایه هستند، گفت: خواستار اختصاص تسهیلات ویژه کنسولی با همکاری بانک‌ها هستیم تا از تمامی ظرفیت‌ها و مزیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «الیاس گریپ ‌اف» در اولین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان خراسان رضوی با استان ماری ترکمنستان، اظهار کرد: ایران و ترکمنستان همواره همکاری‌های ثمربخشی در حوزه‌های مختلف با یکدیگر داشته‌اند و امیدواریم که پیگیری برنامه‌ها و مصوبات این نشست به ‌صورت مستمر و دوره‌ای دنبال شود.

 

سرکنسول ترکمنستان در خراسان رضوی افزود: دهه اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ را به عنوان زمان برگزاری جلسه دوم همکاری مشترک ایران و ترکمنستان پیشنهاد می‌کنم و خواهان هرگونه مساعدت و همکاری لازم سرکنسول‌های دو کشور در استان‌های خراسان رضوی و ماری هستیم.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های همکاری‌های ایران و ترکمنستان از طریق گروه ایمولی فعال شده در فضای مجازی به اطلاع‌ مخابطان خواهد رسید، خاطرنشان کرد: همچنین خواستار اختصاص تسهیلات ویژه کنسولی با همکاری بانک‌ها هستیم تا از تمامی ظرفیت‌ها و مزیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

 

گریپ‌اف در خراسان رضوی با اشاره به اینکه امیدواریم هماهنگونه مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند حمایت‌های لازم را در کنار رفع موانع در همکاری‌های فی ما بین شاهد باشیم، بیان کرد: با درایتی که در مسئولان دو کشور می‌بینیم به تقویت همکاری‌های همه جانبه خوشبین هستیم و امیدواریم نشستی که مشهد برگزار شده گامی موثر در راستای گسترش همکاری‌های ایران با ترکمنستان باشد.

 

سرکنسول ترکمنستان در خراسان رضوی تاکید کرد: ایران و ترکمنستان دو کشور دوست و همسایه هستند و با معتقدیم که همکاری مشترک این دو کشور می‌تواند موجب گسترش همکاری‌های فی ما بین شود.

کد خبر 1041886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha