ترکمنستان به دنبال تولید همه ‌جانبه در عرصه ها و صنایع مختلف است

محمد اف گفت: امروزه ترکمنستان به دنبال تولید همه‌جانبه در عرصه‌ها و صنایع مختلف بوده و کاملاً معتقدیم که در روزهای آینده خبرهای خوشی به واسطه همکاری ایران و ترکمنستان منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سردار بردی محمداف» در اولین وبینار مشترک تجاری مدیران صنایع و بازرگانان خراسان رضوی با استان ماری ترکمنستان، اظهار کرد: در طرج شکوفایی ترکمنستان به دنبال توسعه کشورمان از طریق همکاری‌های مشترک با دیگر کشورها از جمله ایران هستیم و در آخرین روز ماه مارس سال ۲۰۲۱ گام جدیدی از همکاری‌هایمان را با خراسان رضوی که از استان‌های موفق ایران است را آغاز کردیم.

 

وزیر صنعت ترکمنستان افزود: حجم تجارت مواد صنعتی، ساختمانی و سایر کالاها روزبه‌روز در حال افزایش است و می‌خواهیم به واسطه همکاری با کشور دوست و همسایه ایران گام‌های بلندتری در این عرصه برداریم.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ترکمنستان به همکاری همه‌جانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد، گفت: امروزه ترکمنستان به دنبال تولید همه‌جانبه در عرصه‌ها و صنایع مختلف بوده و کاملاً معتقدیم که در روزهای آینده خبرهای خوشی به واسطه همکاری ایران و ترکمنستان منتشر خواهد شد.

 

محمداف ضمن اشاره بر لزوم برگزاری منظم جلسات، سیمنیارها و وبینارها، تاکید کرد: وزارت صنعت ترکمنستان اطمینان خاطر می‌دهد که همکاری‌های فی‌مابین با ایران موفقیت‌های روزافزونی در حوزه‌های صنعت و بازرگانی دو کشور ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 1041888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha