مردم همواره به مبانی نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند بودند

کنجوریان، گفت: مردم همواره به مبانی نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند بوده و هستند و با حضور حماسی در انتخابات سال آینده ضمن شکست دشمنان‌ منطقه ای و جهانی ، پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با ولایت فقیه به رخ آنان خواهند کشید.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در‌ گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: آگاهی و بصیرت ولایی مردم ، القای نا امیدی را که از مهمترین ترفند های دشمنان در راستای کاهش مشارکت آنها در انتخابات است را خنثی کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید نسبت به تشویق افراد صالح و دارای تجربه جهت حضور در انتخابات اقدام کنیم و مردم مطمئن باشند انتخاب افراد شایسته در توسعه روستا ها و شهرها نقش بسیار موثری خواهد داشت.

باطل کنیم.

کنجوریان افزود : دشمن تلاش دارد با گرفتن اسلام خواهی و سبک زندگی اسلامی از مردم ایران، سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج دهد.

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: دشمن می خواهد روح عظمت و استقلال را به گونه ای از مردم بگیرد که ملت ایران به بیگانه پرستی روی بیاورند. در این شرایط دشوار مردم باید هوشیارانه هویت خود را حفظ کنند.

 

وی تاکید کرد: جریانات قومی و قبیله ای از مهمترین آسیب های انتخابات در مناطق روستایی است وباید از این معضل جلوگیری شود تا انتخاباتی سالم را پشت سر گذاشته و نقشه های شوم دشمنان را 

کد خبر 1041903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha