۱۲ فروردین از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است

زارع با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین ماه از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر ایران است، گفت: رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (پنجشنبه، ۱۲ فروردین) همزمان با روز جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌ ۱۲ فروردین ماه از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر ایران است.

 

استاندار گیلان تصریح کرد: با انتخاب مردم در روز ۱۲ فروردین ۵۸، نظام سلطنتی و دیکتاتوری برچیده شد و رای مردم، در صدر امور و تصمیم گیری‌ها قرار گرفت.

 

وی افزود: حضور حماسی مردم و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی به نظام جمهوری اسلامی ایران، گویای این واقعیت آشکار است که رکن اصلی نظام اسلامی، مردمی بودن است.

 

زارع خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده مردم و پاسخ‌دهنده به یک خواست‌ تاریخی است، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود، گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند.

 

وی اذعان کرد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف یکدل، یکصدا و همگام بوده‌اند و دوباره در رویداد مهم انتخابات که تجلی بخش مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور می‌یابند.

کد خبر 1041942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha