تجهیز و بهره برداری از ۱۷ پروژه ورزش و جوانان جهرم در سال ۱۴۰۰

خداجو از تجهیز، تکمیل و احداث ۱۷ پروژه حوزه ورزش و جوانان شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۰ خبر داد که بخش عمده آن تا پایان ۶ ماهه نخست این سال بهره برداری می شود.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، در خصوص  احداث، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۰، گفت: در نشستی که به همین منظور با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، مقرر شد خانه جوان و خوابگاه ورزشکاران در جهرم مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: همچنین سالن ورزشی محله «حیدرآباد»، چمن مصنوعی بزرگ شهر «قطب آباد» و شهر «دوزه» تا پایان 6 ماهه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده بهره برداری می شود.                                          

 

وی ادامه داد: در این راستا سالن ورزشی محله «کوشکک» و سالن تخصصی کاراته جهرم در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

 

خداجو با اشاره به احداث تعداد ۶ باب زمین چمن مصنوعی در روستاهای جهرم، عنوان کرد: بدین منظور عملیات احداث پروژه ها در روستاهای «کلاکلی» و «کوشکسار»، «جرمشت»، «محمد آباد»، «حسین آباد»، «چنارسوخته» از بخش های سیمکان، مرکزی و کردیان شهرستان جهرم تا پایان فروردین ماه انجام می شود.                           

 

وی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی روستای «بهجان» بخش «سیمکان» و سالن 2 هزار نفری استادیوم «تختی» هم تکمیل و در سال ۱۴۰۰ افتتاح و بهره برداری می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم در پایان گفت: زمین چمن روستاهای «کناردان» از بخش مرکزی و «هورموج» از بخش «کردیان» هم تا پایان ۶ ماهه اول۱۴۰۰ بهره برداری می شود.

کد خبر 1041953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha