ضرورت استفاده نخبگان از ظرفیت‌های مختلف جهت تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب

حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: نخبگان باید در راستای جلوگیری از خدشه دار شدن اصول و آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب مشخص کردند، از ظرفیت‌هایی همچون فضای مجازی و فضای گفتمانی جهت تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب استفاده کنند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این روز، روز تکمیل کننده ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به حساب می‌آید که تلاش‌های زیادی برای آن صورت گرفت، خون‌های زیادی ریخته شد و افراد زیادی شکنجه‌ها دیدند تا این اتفاق افتاد و این نشان از عظمت کار مردم دارد.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: ولی فقیه و مردم ۲ رکن اساسی انقلاب و جمهوری اسلامی ما هستند و وقتی که آنها را در کنار هم قرار دهیم، فرایندی الهی به نام جمهوری اسلامی به دست می‌آید.

 

وی با بیان اینکه مردم وظیفه دارند از انقلاب و جمهوری اسلامی حراست کنند اذعان کرد: ولی فقیه و دیگر مسئولان باید در قبال تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم و آرمان‌هایی که برای جمهوری اسلامی ترسیم شده، توجه داشته باشند تا به این آرمان‌ها برسیم و یک زندگی عزتمند و شرافتمندانه در سایه معنویت، دین و آموزه‌های الهی برای مردم فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که مردم سنگ تمام گذاشته‌اند و در هر جایی که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نیاز داشته، مردم وارد شده‌اند و از خود رشادت‌ها نشان داده‌اند و رای آری سال ۱۳۵۸ را چندین بار در عرصه‌های مختلف تکرار کرده‌اند.

 

وی عنوان کرد: امروزه برخی از افراد ادعاهایی دارند و راه حل مشکلات کشور را در همه‌پرسی می‌بینند اما این یک ادعای بچگانه به شمار می‌رود چرا که قانون اساسی کشور مشخص است و مردم به این قانون رای داده‌اند و بر اساس آن هم پیش می‌روند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک بیان کرد: نخبگان باید در راستای جلوگیری از خدشه دار شدن اصول و آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب مشخص کردند، از ظرفیت‌هایی همچون فضای مجازی و فضای گفتمانی جهت تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان به صورت مداوم در عرصه‌های جنگ نرم و جنگ سخت در حال ایجاد توطئه برای آسیب به جمهوری اسلامی هستند ادامه داد: ما همیشه در حوزه نظامی، فرهنگی و اعتقادی دشمنان را با شکست مواجه کرده‌ایم و در حوزه اقتصادی هم شاهد هستیم که مردم دچار مشکلاتی هستند که در این راستا اهتمام مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی ضرورت دارد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز یاد آور شد: در انتخابات سال جاری، مردم باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مثل همیشه سنگ تمام بگذراند و ضمن حضور حداکثری، به فردی رای دهند که ولایی، انقلابی، خستگی‌ناپذیر و دارای روحیه جهادی باشد.

 

کد خبر 1041997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha