مسافران نوروزی بازگشت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

سرهنگ کبیری با تأکید براینکه مسافران نوروزی زمان بازگشت خود را مدیریت کنند گفت: به ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین موکول نکنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «تقی کبیری» با بیان اینکه راه‌های استان سمنان باز است و تردد در آن جریان دارد افزود: با توجه به پایان تعطیلات، از مسافران می‌خواهیم برای پیشگیری از ترافیک سنگین بخصوص در مسیر تهران، بازگشت خود را به ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین موکول نکنند.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان از مسافران خواست برای داشتن سفری ایمن فاصله طولی را رعایت کنند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، به هشدار‌های پلیس و هواشناسی توجه داشته باشند.

 

وی با اشاره به لزوم استراحت ۱۵ دقیقه‌ای رانندگان پس از دو ساعت رانندگی اظهارکرد: درخواست پلیس راه این است که مسافران زمان استراحت و غذاخوردن خود را در حاشیه راه‌ها سپری نکنند و با حضور در مجتمع‌های بین راهی ایمنی سفر را تامین و از بروز حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

 

سرهنگ کبیری با بیان اینکه نیروی پلیس در ۵۰ نقطه پر تصادف استان سمنان مستقر است از مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی کشور از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کند.

کد خبر 1041999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha