روز طبیعت در خانه/ ورود به تفرجگاه های لرستان ممنوع شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ورود به تمام تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی استان در روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « شیرزاد نجفی» امروز(12 فروردین) در سخنانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز ناشی از این بیماری در برخی مناطق استان محدودیت ورود به تفرجگاه های استان اعمال شده است.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری لرستان افزود: در این راستا ممنوعیت ورود به پارک‌های جنگلی، مراتع، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های روستایی، تردد و نشستن در مسیر جاده‌های جنگلی و مرتعی در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: به‌ منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم، از تمامی هم استانی‌ها درخواست داریم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز کنند.

 

نجفی ادامه داد: از مردم شریف لرستان می خواهیم که از هرگونه تجمع انسانی در محیط‌های ذکر شده امتناع کرده و با پرسنل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان هدف از مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می داند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ‌کس به این مکان‌ها را نخواهد داد.

کد خبر 1042030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha