اعطای تسهیلات به اطفال و نوجوانان کانون اصلاح  تربیت شیراز

بحرینی گفت: برای کمک به اصلاح مجرمان در کانون اصلاح تربیت شیراز امور فرهنگی، رفاهی و ورزشی در نظر گرفته شده است و تعداد قابل توجهی از اطفال و نوجوانان این مرکز مشمول دریافت تسهیلات شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «سید مصطفی بحرینی»، امروز (پنج شنبه 12 فروردین) در دیدار چهره به چهره با زندانیان و بازدید از كانون اصلاح و تربیت شیراز گفت: رسیدگی به امور زندانیان و امور اطفال و نوجوانان در کانون اصلاح  تربیت شیراز، از اولویت های سال جاری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: برای کمک به اصلاح مجرمان در کانون اصلاح  تربیت شیراز امور فرهنگی، رفاهی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای اشتغال مددجویان در این کانون نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده که موجب اصلاح، بازپروری و بازاجتماعی شدن آنان می شود.

بحرینی از کاهش بازگشت به زندان نسبت به سال های قبل خبر داد و بیان کرد: عملکرد مطلوب مسئولان زندان موجب شده تا بازگشت افراد به زندان نسبت به سنوات گذشته به  2 درصد تنزل یابد.

وی اعلام کرد: امروز تعداد قابل توجهی از اطفال و نوجوانان این مرکز مشمول دریافت تسهیلات شدند و زمینه آزادی کامل، اعطای مرخصی و یا کاهش میزان مجازات آنها فراهم شده است.

کد خبر 1042055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha