تمهیدات ترافیکی پلیس راه انتظامی استان ایلام در روز طبیعت

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان و روند افزایش ابتلا به کرونا، از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس راه انتظامی استان ایلام در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ « رضا همتی زاده» در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه محدودیت های تردد برای حفظ سلامت عمومی است، اظهار کرد: پلیس راه انتظامی استان ایلام با استقرار ۸ ایستگاه کنترلی شامل کبیرکوه، سراب باغ،دینارکوه، سه راهی زرنه، ایست و بازرسی سپتون، پل گاومیشان، ورودی شهرستان بدره از سمت ایلام، روبروی پلیس راه ایلام-کرمانشاه از ورود و تردد غیرضروری وسایل نقلیه جلوگیری می کند.

 

وی  گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و چرداول در وضعیت نارنجی،ورود و خروج وسایل نقلیه به این شهرستان ممنوع بوده و در صورت نقض قوانین توسط رانندگان وسایل نقلیه برابر مقررات و مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون خواهند شد.

 

همتی زاده  تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل؛کامیون،کامیونت،تریلی و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی و همچنین موتورسیکلت ها از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲۳:۳۰ روز یاد شده در کلیه مسیرهای مواصلاتی استان ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از کلیه هم استانی های فهیم استان تقاضا می شود به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان اجتناب کنند و رانندگانی که قصد بازگشت از سفرها را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد به منظور پیشگیری از تصادفات،رانندگی کنند.

کد خبر 1042107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha