مساجد محور فعالیت های فرهنگی ماه رمضان باشند

حجت الاسلام نکونام بر محوریت مساجد در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: مساجد باید برای برگزاری مراسمات و حضور مومنین در ماه مهمانی خداوند مهیا باشند هرچند رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 13 فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار امسال در راستای پشتیبانی از تولید داخلی در گرو نگاه به توانمندی های داخلی است، گفت: با نگاه به بیرون و غربی ها تولید داخلی تقویت نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیرانی که پس از انتخابات سال جاری بر سر کار می آیند نگاه پررنگ تری به ارزش های انقلاب داشته باشند، افزود: وظیفه مردم در انتخابات پیش رو نیز انتخاب فرد اصلح و انجام تکلیف است.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مردم باید با انتخاب کالای داخلی از تولید حمایت کنند، اظهار کرد: نقش مردم در تحقق شعار سال بی بدیل است و خطاب رهبر انقلاب در شعار سال جاری تنها به مدیران و مسئولین نبود.

 

حجت الاسلام نکونام بر محوریت مساجد در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: مساجد باید برای برگزاری مراسمات و حضور مومنین در ماه مهمانی خداوند مهیا باشند هرچند رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز ضرورت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وحدت و هماهنگی فعالین مساجد از جمله پایگاه‌های بسیج، امامان جمعه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خادمان و معتمدین محلات در ماه رمضان ضروری است، اظهار کرد: مساجد استان باید در ماه رمضان سال جاری فعالیت های متفاوتی را آغاز کرده و مردم را جذب مساجد کنند.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم نسبت به مسجد محله خود مسئول هستند و در آخرت باید پاسخگوی مساجد باشند لذا باید در ماه مهمانی خدا مساجد میزبان مومنین و روزه داران باشد.

 

کد خبر 1042142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha