بهبودی  شرایط کرونایی تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  امکان پذیر است

کلانتری گفت: امروز همه استانها در شرایط ویژه ای قرار دارند و بهبودی این شرایط کرونایی تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همراهی و مشارکت خوب آنان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز جمعه (۱۳ فروردین ماه ) در حاشیه بازدید سرزده از مبادی وردی و خروجی یاسوج ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تاکنون، گفت: با همکاری ،مساعدت و همیاری خوب مردم می توانیم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت محسوس باشیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، اظهار کرد: از مجموعه عوامل پلیس و نیروی انتظامی، بسیج، نیروهای هلال احمر و همه دستگاه‌های کمک کننده در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و عملکرد خوب ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مرکز استان و شهرستانها تشکر می کنیم.

 

وی بر تداوم و رعایت بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و افزایش آن در سراسر کشور و استان تاکید کرد و گفت: امروز همه استانها در شرایط ویژه ای  قرار دارند و بهبودی این شرایط تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همراهی و مشارکت خوب آنان امکان پذیر است.

 

کلانتری از برپایی برخی دورهمی ها، حضور در مراسم های عزا و عروسی در برخی مناطق به شدت انتقاد کرد و یادآور شد: مهم ترین عوامل افزایش دهنده و تشدید کننده ویروس کرونا در استان، همین مراسم های عروسی و عزا و نشست‌های خانوادگی و دورهمی ها است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش آن در استان با هیچ کس تعارفی نداریم و با کسانی که با بی توجهی سلامت مردم و جامعه را به خطر می اندازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 
 
 
 
 
کد خبر 1042158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha