مومنان با استفاده از  فرصت پاکسازی مساجد خود را برای ماه  رمضان آماده می‌کنند

حجت الاسلام سیادت به دهه آخر ماه شعبان «دهه‌ی تکریم مساجد» را یادآور شد و گفت: مومنان با استفاده از این فرصت با پاکسازی مساجد خود را برای ماه مبارک رمضان، ماه مهیمانی ماه خدا آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته استان کهگیلویه بویراحمد در چند شهرستان این استان که دارای وضعیت عادی بودند برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سیدرحمت الله سیادت» با اشاره به نام گذاری شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها» گفت: در صورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مینی بر شعار سال بسیاری از مشکلات پیش روی کشور از جمله بیکاری، تورم و اثرات تحریم‌های ظالمانه دشمن حل خوئاهد شد.

 

امام جمعه پاتاوه به دهه آخر ماه شعبان «دهه‌ی تکریم مساجد» را یادآور شد و اظهار کرد: مومنان با استفاده از این فرصت با پاکسازی مساجد خود را برای ماه مبارک رمضان، ماه مهیمانی ماه خدا آماده می‌کنند.

 

حجت الاسلام سیادت همچنین از حضور مسئولین ارشد شهرستان، کارشناسان و ارزیابان بنیاد مسکن در برآورد خسارات ناشی از زلزله در شهرستان دنا و بخش رخ داد سپاسگزاری کرد و از مسئولان ذی ربط خواهان توزیع عادلانه و منصفانه اعتبارات و وام‌های پرداختی برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی شد.

 
گفتنی است نماز جمعه این هفته به دلیل وضعیت شیوع کرونا در سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهر یاسوج برگزار نشد. 
کد خبر 1042160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha