مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان ها است

ابول نژادیان با تقدیر از مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابوال‌نژادیان» در پیامی خطاب به مردم خوزستان اظهار کرد: در این روزهای سخت استان خوزستان و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونای جهش یافته که شهرهای مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است، جا دارد از همت، ایستادگی و همدلی کسانی تقدیر کنیم که برای عبور از وضعیت فعلی صبورانه و متعهدانه در تلاش هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن را مرهون مشارکت تمام ارگان ها دانست و افزود: اینجانب به نمایندگی از مدافعان سلامت خوزستان از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که در طول پاندمی کرونا و به ویژه ایام عید نوروز در کنار مدافعان سلامت ایستادند و تلاششان در حسن اجرای مصوبات و تاکیدات اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی، منجر به کاهش قابل توجه ترددها در معابر شهری و بین شهری شد صمیمانه قدردانی می کنم.

 

وی اضافه کرد: مردم متعهد استانمان نیز در این روزها همیار مدافعان سلامت برای مهار و به زانو درآوردن امواج بیماری کرونا بوده اند، کسانی که برای پاسداشت نعمت سلامتی، روی بسیاری از تفریحات خود خط کشیدند. 

 

ابول نژادیان تصریح کرد: فرسایشی شدن روند پاندمی، صبوری آنها را کم نکرد، مهمانی ها و دید و بازدی ها را به زمان مناسب دیگری موکول کردند و به عنوان یکی از بارزترین مصادیق همیاری آنها، روز طبیعت را در خانه ماندند که قدردان فداکاری و مشارکت شما مردم عزیز هستم.

 

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم با تداوم همکاری شما در رعایت مراقبت های بهداشتی و به ویژه حذف تجمعات به عنوان اصلی ترین نقطه آسیب استان خوزستان یک گام دیگر به روزهای امن و سالم‌تر نزدیک شویم.

 

کد خبر 1042168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha