کتاب « انقلابی تراز» باورها و رفتارهای مومن انقلابی در قالب گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است

خسروجردی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه گفت: کتاب « انقلابی تراز» باورها و رفتارهای مومن انقلابی در قالب گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا خسروجردی» در خصوص معرفی کتاب به مناسبت طرح شنبه های با کتاب گفت: یکی از کتاب های موفق و اثرگذار در زمینه شناخت مومن انقلابی کتاب انقلابی تراز است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: کتاب انقلابی تراز باورها و رفتارهای مومن انقلابی در قالب گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

 

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ مطالعه در جامعه بیان کرد: این کتاب که به عنوان یکی از کتاب های معرفی شده در قالب طرح شنبه های با کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد است به ۲ بخش کلی باورها و رفتارها تقسیم می شود. 

 

به گفته وی، مومن انقلابی به باورهای اعتقاد دارد که آن باورها، اساس فکری او را تشکیل می دهند، این باورها به ۲ فصل کلی تقسیم شده اند که باورهای اعتقادی با رنگ دینی است.

 

این مدیر برتر فهما ادامه داد: طی این کتاب در بخش رفتارها به توصیف ویژگی های کنشی و رفتاری انقلابی تراز مرتبط با چهارفصل رفتارهای دینی، اخلاقی، انقلابی و اجتماعی می پردازد هر یک از آن ها را توضیح می دهد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: گروه هدف کتاب مومن تراز انقلابی جوانان و نوجوانان به ویژه دانشجویان، طلاب، ائمه مساجد، اساتید حوزوی، روحانیون و ... هستند. 

 

 

کد خبر 1042198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha