توزیع گوشت به مناسبت ماه رمضان با محوریت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س)

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت طرح محرومیت زدایی و اجرای رزمایش مواسات و همدلی گفت: توزیع گوشت به مناسبت ماه رمضان با محوریت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا انجام می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: از جمله طرح های پیش رو به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: توجه به محرومان و نیازمندان از جمله برنامه ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با توجه به این امر مهم طرح رزمایش مواسات و همدلی اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به ضرورت ویژه برنامه ها و ساز و کارهایی متناسب با محرومیت زدایی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) با همکاری برنامه سمت خدا در جریان توزیع گوشت گرم طی یک سال گذشته همکاری ویژه ای داشته است.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: مشارکت و هم اندیشی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جریان تحقق رزمایش مواسات و همدلی در شرایط کرونا با محوریت مساجد نشان داده است که یکی از کارکردهای اساسی مساجد تراز اسلامی محرومیت زدایی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ایجاد ساز و کارهای موثر در جهت شناسایی افراد آسیب دیده از جریان کرونا همچنین توزیع بسته های معیشتی به ویژه گوشت میان این عزیزان از جمله اقداماتی است که در دستورکار کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۰ است.

 

 

 

کد خبر 1042300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha