صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران تا ۲۲ فروردین بررسی می‌شود

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها تا ۲۲ فرودین ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد نادری، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها تا ۲۲ فرودین ادامه دارد. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها با استعلام از مراجع چهارگانه و سایر مراحل بررسی صلاحیت همراه است و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و ما نیز ناظرانی را در  این مرحله در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مستقر کرده‌ایم.

 رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران اظهار کرد: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها از روز ۷ فروردین ماه آغاز شده است.  

نادری افزود: پس از این مرحله ما در هیات عالی نظارت استانی یک مرحله بررسی و رسیدگی به اعتراضات را خواهیم داشت و هیات مرکزی نیز در ادامه به اعتراضات افرادی که در روند بررسی صلاحیت رد شده‌اند رسیدگی می‌کند و پس از آن اسامی نهایی به وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ما مهم عمل به مر قانون است و اینکه هیچ‌گونه سلیقه سیاسی، گروهی و حزبی در انتخابات اعمال نمی‌شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 1042349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha